Znaleziono numer telefonu (+48) 504604206

Czyj to numer telefonu (+48) 504604206 ?


Statystyki i informacje o numerze:

Dane właściciela znajdziesz również w bazie CTNCOM
Kliknięcie w guzik przekieruję cię na stronę zewnętrzną.

SPRAWDŹ DANE

Lokalizacja:
Region: Sprawdź region
Ocena
Liczba ocen 1
Ostatnia ocena 2018-01-10
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 338
Ostatnia odsłona 2019-12-02 14:52:21
Numer telefonu 504604206

Dodaj informację o tym telefonie:













Kometarze do numeru 504604206
Ocena Komentarz
Niezaufany krotki sygnal pozniej sie wylacza
2018-01-10

Dane właściciela znajdziesz również w bazie CTNCOM
Pamiętaj, że kliknięcie w guzik przekieruje cię na stronę zewnętrzną.

SPRAWDŹ DANE

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
615369000 Kierunkowy Poznań Neutralny

Zgłoś

733100633 Kto wie, co to jest? Niezaufany

Zgłoś

503575990 Pomyłkowe połaczenie Neutralny

Zgłoś

177177862 Puszcza kilka sygnałów, jakby liczył na odzwonienie. Ciekawe czy potem są jakieś poważne konsekwencje. Radzę nie odbierać i nie oddzwaniać. Nękający

Zgłoś

703403010 Pożyczę, wyłudzenie danych osobowych Niebezpieczny

Zgłoś

518175910 to oszust uważajcie na niego niech nikt nie waży sie mu przelać nawet 1 zł !!!! Niebezpieczny

Zgłoś

798614315 Sandra W. Wyłudza pieniądze na chorobę Niebezpieczny

Zgłoś

669424676 SMS badoo.com kurwy Niebezpieczny

Zgłoś

502189709 Dziwne propozycje z firmy finansowej. Skąd ma mój numer? Niebezpieczny

Zgłoś

785877589 Kto jest pod tym numerem? Niezaufany

Zgłoś

730451682 Facet udający młodą kobietę która potrzebuje pomocy finansowej. Niezaufany

Zgłoś

501527233 Edyta Bezzubik. Miła sympatyczna panna Bezpieczny

Zgłoś

574030054 Obywatel Krzysztof zalatwia pseudo pracę w budowlance/ocieplenia, remonty w Koblenz. Jak już jesteś na miejscu musisz otworzyć swoją działalność/gewerbe( o czym nic nie wspominał jak jechałem) Po otwarciu firmy pracujesz, wystawiasz rachunek i niby czekasz na kase. Kasa musi od inwestora przejść przez ich biuro i wtedy trafia do Ciebie. Niestety kasy już nie zobaczysz, szachraj i tępy cygan który za 15 euro da się wyciupciać w d...e Sprawa parę tygodni temu trafiła do niemieckiego sądu pracy. Cygan Krzysiek będzie leżał, już nie długo!!! Niezaufany

Zgłoś

784365623 Dzwoni o 1 w nocy i cisza w sluchawce Nękający

Zgłoś

223906914 Głuchy telefon... Jakiś czubek. Nękający

Zgłoś

123427963 Podajacy sie za konsultanta Alior bank. pyta o dane w celu wyliczenia możliwości kredytowych Neutralny

Zgłoś

708877549 Numer Wróżki. Pani z wewnętrznego 525 bardzo mi pomogła. miałam problemy z zaufaniem do swojego faceta. On zawsze mi mówił, że nie mam się o co martwić, że zaczynam przesadzać itd. Nie wierzyłam mu, czułam się jak wariatka, wciąż go podejrzewałam. Byłam już naprawdę zdesperowana, nie wiedziałam co zrobić. W końcu zadzwoniłam do wróżki w tej sprawie. Szczerze mówiąc to sama myślałam, że niewiele to pomoże. Jednak ona mi wszystko powiedziała! Doradziła jak, gdzie, i kiedy go przyłapać, no i się udało! Wszystko było tak jak powiedziała, bydlak jeszcze próbował mi wszystko "wyjaśnić"... A ta dziw** jeszcze miała uśmieszek na twarzy! Normalnie myślałam, że ją zabiję!!! To było okropne, ale cieszę się, że skorzystałam z wróżki, bo inaczej pewnie wciąż bym była z tym sk**** co mnie zdradzał i wariatkę ze mnie robił!!! W każdym razie gorąco polecam tą panią z nr. wewnętrznym 525. Jeżeli macie jakieś problemy których sami nie możecie rozwiązać można śmiało dzwonić!! Bezpieczny

Zgłoś

525616447 chcą leczyć Nękający

Zgłoś

697614219 Nie odbierać Nękający

Zgłoś

856790005 głuchy telefon Nękający

Zgłoś










Polecane strony



Topologia numeru: 504604206